BUSCADOR

Google
la web LA SALSA DEL PUNTO

Adalberto Santiago ‎– Cosas del Alma


1 Alma con Alma
Composed By – Juanito Márquez

2 Dueña de Mi Corazón
Composed By – Pepe Delgado

3 Mi Propio Yo
Composed By – Jose Enrique Sarabia

4 Medley (a.- El Día Que Me Quieras / B.- Uno)
Composed By – Alfredo Le Pera, Carlos Gardel, Enrique Santos Discépolo, Mariano Mores

5 Quédate Conmigo
Composed By – Pepe Delgado

6 Medley (a.- Cada Vez Más / b.- La Noche de Anoche)
Composed By – René Touzet

7 Cosas del Alma
Composed By – Pepe Delgado

8 Cuando Te Deje de Querer
Composed By – Jose Carbo Menendez

9 No Somos Nada
10 Delirio
Composed By – Cesar Portillo De La Luz

Créditos
Arranged By – Alberto Naranjo (tracks: 3,4), Gilberto Colon, Ray Santos, Steve Sacks, Tito Puente
Baritone Saxophone – Steve Sacks
Bass – Luis Colon
Bongos – Noey Matos
Congas – Felix Cruz
Directed By – Isidro Infante
Executive Producer – Ray Santos
Flute – Steve Sacks
Keyboards – Bob Quaranta
Lead Vocals – Adalberto Santiago
Percussion – Cyro Baptista
Piano – Gilberto Colon
Timbales – Pauly Irlanda
Trombone – Angel Lebron, Hector Zarzuela
Trumpet – 'Ite' Jerez, Leonel Sánchez

You Might Also Like

0 comentarios

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CONTADOR